Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Μουσικό πολυόργανο και εξερευνήσεις

ημέρα 55η



η ώρα της θεατρικής αγωγής

η κυρία λέει:


Δραστηριότητα για τουλάχιστον 2 άτομα:

Μουσικό “πολυόργανο”

Επιλέξτε έναν ήχο για κάθε μέρος του σώματός σας. Ο συμπαίχτης σας γίνεται μουσικός που φτιάχνει μια μελωδία, “παίζοντας” με τα διάφορα μέρη του σώματός σας, δηλαδή αγγίζοντας απαλά με το δάχτυλο.*
Θα ορίσετε εσείς ποια θα είναι τα σημεία αυτά, πχ αυτιά, μάγουλο, μύτη, μέτωπο, ώμος, πλάτη, μέση, χέρια -μπράτσα, βραχίονες, παλάμες (εξωτερικό / εσωτερικό παλάμης), πόδια -μηροί, γόνατα, κνήμες (καλάμια), πατούσες
Εσείς θα επιλέξετε και τι ήχο θα παράγει κάθε σημείο.

Τα παιδιά που μαθαίνουν μουσική (κάποιο μουσικό όργανο) μπορούν να προσπαθήσουν να “τραγουδήσουν” διαφορετική νότα για κάθε ήχο.

Παραδείγματα ήχων που μπορείτε να αντιστοιχίσετε στα διάφορα σημεία του σώματός σας:
τουτ, τατ, τιτ, πιφ, παφ, πουφ, τσιφ, τσαφ, τσουφ, τσικ, τσακ, κοκ, κικ κλπ 
(δεν υπάρχει περιορισμός).
-- Παίξτε με τη διάρκεια των ήχων
πχ: τιτ τίιιτ τιιιιιιίτ, κλπ.
-- Παίξτε με την επανάληψη των ήχων
πχ: τιτ τιτ τιτ, κλπ.
-- Παίξτε με το “ύψος” της φωνής σας
ψιλή, λεπτή φωνή, βαθιά, μπάσα φωνή, κλπ
-- Παίξτε αργά, λιγότερο αργά, γρήγορα, ακόμα πιο γρήγορα -με όποιον τρόπο θέλετε.

*Προσοχή
Παίζω, αγγίζοντας απαλά με το δάχτυλο το κάθε σημείο του σώματος του συμπαίχτη μου
Δεν πιέζω, δεν πονάω, δεν ζουλάω τον συμπαίχτη μου! Δεν τον γαργαλάω, τον αγγίζω ελαφρά
Αν ο παίχτης- “πολυόργανο” δεν θέλει να τον αγγίζουν σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο, επειδή γαργαλιέται, ενοχλείται κλπ, το λέει από την αρχή και ο “μουσικός” οφείλει να το σεβαστεί.

Παραλλαγή του παιχνιδιού:

Με κάθε άγγιγμα του μουσικού, αντί για έναν απλό φθόγγο, ο παίχτης-πολυόργανο μπορεί να τραγουδάει μια ολόκληρη μελωδία (αυτοσχεδιασμός).

Βάλτε όλη την οικογένεια στο παιχνίδι.


Καλή διασκέδαση!




η ώρα της εξερεύνησης

απλώς πάτα με το ποντίκι τον παρακάτω σύνδεσμο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου