Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

μουσική,θέατρο και ΤΠΕ

ημέρα 22η



η ώρα της μουσικής

η κυρία, λέει:

Αγαπητά μου παιδιά, σας αποστέλλω τις διευθύνσεις -url για τα μαθήματα της μουσικής στο

 e-me. Οι κυψέλες μου έχουν υλικό για την εβδομάδα που διανύουμε! 

Κάθε εβδομάδα θα

σας στέλνω νέο υλικό.  

Με εκτίμηση, Γεωργία Χαραλαμποπούλου












η ώρα της θεατρικής αγωγής

η κυρία, λέει:

Αγαπητά μου παιδιά.
Να, κάτι καινούριο για όλους μας. Μάθημα από απόσταση. Κάτι που γίνεται από ανάγκη και όχι από κάποια επιλογή μας. Παρόλο που οι συνθήκες γύρω μας είναι δύσκολες αυτή την εποχή για όλους, ελπίζω να καταφέρουμε από’δώ να κρατήσουμε μια επαφή και να μην ξεχαστούμε. Περισσότερο βέβαια ελπίζω να είστε όλοι, εσείς και οι δικοί σας, καλά, και να έχετε βρει πράγματα να κάνετε, ώστε να περνάει ο χρόνος σας δημιουργικά και όμορφα. Οι νέες τεχνολογίες, η ηλεκτρονική τάξη μάς “επιβάλουν” έναν διαφορετικό χώρο για τις συναντήσεις μας, έναν χώρο ηλεκτρονικό -πάλι η οθόνη μπροστά μας. 
Μέχρι τώρα, γκρίνιαζα συνέχεια γιατί δεν έχουμε αίθουσα θεάτρου και πρέπει κάθε φορά να στριμωχνόμαστε σε αίθουσες γεμάτες με θρανία, καρέκλες και τόσα άλλα “εμπόδια” για το μάθημα της θεατρικής αγωγής. Τώρα όμως λέω ότι μακάρι να μπορούσαμε να βρεθούμε όλοι μαζί πάλι στον ίδιο χώρο κι ας μην ήταν οι ιδανικές συνθήκες. Χίλιες φορές δηλαδή...

Μέσα από τις συναντήσεις μας λοιπόν στην ηλεκτρονική τάξη, ας προσπαθήσουμε να ξαναπιάσουμε το νήμα από εκεί που το αφήσαμε περίπου 3 εβδομάδες πριν. Η συνδρομή των δικών σας θα είναι πολύτιμη σε αυτό το εγχείρημα, καθώς αρκετές δραστηριότητες που θα προτείνουμε από ’δώ θα απαιτούν την παρουσία περισσότερων ατόμων για να πραγματοποιηθούν. ΄
Οπότε, γονείς, αδέλφια, παππούδες και γιαγιάδες που ζείτε στο ίδιο σπίτι, ετοιμαστείτε να πάρετε μέρος!


Σαν πρώτη ασκησούλα λοιπόν, θέλω να σκεφτείτε την τάξη σας, όλον αυτόν τον καιρό που είναι άδεια από παιδιά. Στη συνέχεια:

Α´-Β´
Τα αντικείμενα της τάξης ζωντανεύουν. Ζωγραφίστε εικόνες με τα αντικείμενα της τάξης σας να παίζουν μεταξύ τους και να μιλάνε. 
Στη συνέχεια, και με τη βοήθεια των δικών σας στο σπίτι, αν αυτό είναι δυνατόν, μπορείτε να δραματοποιήσετε την ιστορία. 
Να παραστήσετε δηλαδή μια μικρή σκηνούλα με αρχή, μέση και τέλος, όπως έχουμε κάνει αρκετές φορές στην τάξη. Κάθε μέλος της οικογένειας μπορεί να υποδύεται ένα διαφορετικό αντικείμενο, ακολουθώντας τις σκηνοθετικές οδηγίες των παιδιών!

Γ´-Δ´
Σκεφτείτε κάποιο αντικείμενο της τάξης σας και να προσπαθήσετε μέσα σε λίγες προτάσεις να χωρέσετε μερικές από τις σκέψεις που κάνει το συγκεκριμένο αντικείμενο όλον αυτόν τον καιρό που η τάξη είναι άδεια από παιδιά. 
Τι θα έλεγε αν μπορούσε να μιλήσει; 
Μπορείτε, εναλλακτικά, να φτιάξετε μια φανταστική συζήτηση ανάμεσα στα αντικείμενα της τάξης ή να πάρετε συνέντευξη από κάποιο από αυτά. 
Στη συνέχεια, και με τη βοήθεια των δικών σας στο σπίτι, αν αυτό είναι δυνατόν, μπορείτε να δραματοποιήσετε τη συζήτηση, να παραστήσετε δηλαδή μια μικρή σκηνούλα με αρχή, μέση και τέλος, όπως έχουμε κάνει αρκετές φορές στην τάξη.

Θα μπορούσε να ξεκινάει κάπως έτσι:
Πέρασε μία μέρα, πέρασαν δύο, τρεις, τέσσερις, πέντε.. Έχουν περάσει σχεδόν 20 μέρες και ακόμα δεν φάνηκε κανείς στην τάξη. 
Τι έχει συμβεί; 
Τα αντικείμενα της τάξης έχουν αναστατωθεί -μυστήρια πράγματα... 


Παιδιά, θα μπορείτε να με βρείτε και στην https://eclass.sch.gr/



η ώρα της ΤΠΕ

ο κύριος, λέει:

Παιδιά, θα με βρείτε στην https://eclass.sch.gr/
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου