Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022, βράδυ
Το σχολείο λέει:
Υπάρχουν μαθητές:
με προβλήματα ακοής
με προβλήματα όρασης
με ελαφριά ή μέτρια νοητική υστέρηση
με κινητικά προβλήματα
με προβλήματα προσοχής ή συγκέντρωσης
με αυτισμό (διαταραχές αυτιστικού φάσματος)
Θέμα της αλληλοεπίδρασης του σχολείου
τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022, απόγευμα
με τους γονείς της Β τάξης
ήταν το ερώτημα:
" τι κάνουμε;"
ή
"τι κάνουμε με την ένταξη των μαθητών;"
Εμείς οι εκπαιδευτικοί
μελετήσαμε τη βιβλιογραφία
κάναμε και μια βουτιά στο διαδίκτυο
στην ενημερωμένη ιστοσελίδα του ΙΕΠ:
(Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠΑΙΘ)
Οδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για
όλες τις αναπηρίες
http://www.prosvasimo.iep.edu.gr/el/vivlia-eidikhs-agwghs-2020
Οι γονείς εξέθεσαν τους προβληματισμούς τους
και μαζί καταλήξαμε,
ότι για να έχει τύχη ένα πρόγραμμα ένταξης μαθητών
στο γενικό σχολείο ή στο σχολείο της γειτονιάς,
είναι καλό να δημιουργηθούν
από όλους μας:
κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
από το σχολείο και τους γονείς:
δεξιότητες που προάγουν την εποικοδομητική συμμετοχή
στη μαθησιακή διαδικασία
από το σχολείο:
δεξιότητες που σχετίζονται με το
κανονιστικό μέρος του σχολείου
από τους θεσμούς:
ένα τμήμα ένταξης
Αλλά
ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ερώτηση:
Ποιο παιδί από τη φωτογραφία
είναι με προβλήματα ακοής;
Ποιο παιδί είναι με προβλήματα όρασης;
Ποιο είναι με ελαφριά, ποιο με μέτρια νοητική υστέρηση;
Ποιο είναι με κινητικά προβλήματα;
Ποιο με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης;
Ποιο με διαταραχή αυτιστικού φάσματος;
Δεν μπορεί!
Απλώς είναι παιδιά που αξίζουν το ενδιαφέρον
και την υποστήριξή μας!
Μέχρι την άλλη φορά
να είστε καλά, παιδιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου