Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Όσο υπάρχουν μαθητές

 Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022, βράδυ


Το σχολείο λέει:


Υπάρχουν μαθητές: 

με προβλήματα ακοής

με προβλήματα όρασης

με ελαφριά ή μέτρια νοητική υστέρηση

με κινητικά προβλήματα 

με προβλήματα προσοχής ή συγκέντρωσης

με αυτισμό (διαταραχές αυτιστικού φάσματος)


Θέμα της αλληλοεπίδρασης του σχολείου 

τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022, απόγευμα 

με τους γονείς της Β τάξης

ήταν το ερώτημα

" τι  κάνουμε;

ή 

"τι κάνουμε με την ένταξη των μαθητών;"


Εμείς οι εκπαιδευτικοί  

μελετήσαμε τη βιβλιογραφία

κάναμε και μια βουτιά στο διαδίκτυο 

στην ενημερωμένη ιστοσελίδα του ΙΕΠ

(Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠΑΙΘ)

Οδηγοί Εκπαιδευτικών και Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό Υλικό για όλες τις αναπηρίες

http://www.prosvasimo.iep.edu.gr/el/vivlia-eidikhs-agwghs-2020

Οι γονείς εξέθεσαν τους προβληματισμούς τους 

και μαζί καταλήξαμε, 

ότι για να έχει τύχη ένα πρόγραμμα ένταξης μαθητών

στο γενικό σχολείο ή στο σχολείο της γειτονιάς,

είναι καλό να δημιουργηθούν


από όλους μας 

κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες


από το σχολείο και τους γονείς:

δεξιότητες που προάγουν την εποικοδομητική συμμετοχή 

στη μαθησιακή διαδικασία


από το σχολείο: 

δεξιότητες που σχετίζονται με το 

κανονιστικό μέρος του σχολείου


από τους θεσμούς:

ένα τμήμα ένταξης


Αλλά 

ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.


Ερώτηση: 

Ποιο παιδί από τη φωτογραφία 

είναι με προβλήματα ακοής;

Ποιο παιδί είναι με προβλήματα όρασης;

Ποιο είναι με ελαφριά, ποιο με μέτρια νοητική υστέρηση;

Ποιο είναι με κινητικά προβλήματα;

Ποιο με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης;

Ποιο με  διαταραχή αυτιστικού φάσματος;



Δεν μπορεί!

Απλώς είναι παιδιά που αξίζουν το ενδιαφέρον 

και την υποστήριξή μας!


Μέχρι την άλλη φορά 

να είστε καλά, παιδιά!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου