Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Χριστουγεννιάτικη Προετοιμασία

 Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020, βράδυ


Χριστουγεννιάτικη προετοιμασία

Το σχολείο μας προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα.

Κάνουμε υπομονή μέχρι τη μεγάλη μέρα.

Σκεφτόμαστε αυτούς που είναι μόνοι τους.

Μιλάμε για δώρα που προσφέρουμε και παίρνουμε.

Γιορτάζουμε το μικρό θεό που γεννιέται.

Συμφιλιωνόμαστε με όλους. 


Για την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου

η Δ τάξη 

θα εντάξει στο 

διαδικτυακό της μάθημα

μια χριστουγεννιάτικη αφήγηση:


Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη


Την αφήγηση 

θα την κάνει 

η ίδια συγγραφέας,

η Ιωάννα Κυρίτση-Τζιώτη!



Θα είναι μια εξαιρετική αφήγηση! 

Όπως μας λέει η ίδια:

"Ζω στα σύννεφα, εκεί στη γειτονιά του Αϊ-Βασίλη. 

Για να πάω διακοπές δανείζομαι πάντα τη σκούπα  της μάγισσας Κουτουρού. Αγαπημένοι μου προορισμοί τα βάθη των ωκεανών, τα αστέρια, τα γιγαντονήσια, οι μακρινοί πλανήτες.  

Καλοί μου φίλοι, οι ιππότες, οι βασιλιάδες, οι δράκοι με καρδιές στην ουρά, οι γίγαντες, οι νεράιδες, οι πειρατές…. 

και φυσικά τα παιδιά όλου του κόσμου. 

Αυτά που σαν τα συναντώ, μου λένε πως καταβροχθίζουν τα παραμύθια μου, 

γιατί τα βρίσκουν νόστιμα , γλυκά, τραγανά 

και μου δίνουν κέφι για γράψιμο κοιτώντας με τα λαμπερά, αισιόδοξα μάτια τους." 


Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη 

υπάρχει 

ως ανάγνωσμα στο 

βιβλίο: Γλώσσα Δ Δημοτικού

και έχει μεταφραστεί στα κορεάτικα!

Από το 2000 που εκδόθηκε 

το πρώτο της βιβλίο

έχουν κυκλοφορήσει

58 τίτλοι βιβλίων της 

για παιδιά και εφήβους!


Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Αφήγηση κειμένου του βιβλίου της Γλώσσας

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ!

ΤΕΛΕΙΑ!!!! 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου