Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ανταποκρίσεις βελτιωμένες

ημέρα 21η


η ώρα της Α τάξης

με ήχο

(πάτα πάνω στο βελάκι)

Για να θυμηθούμε,
ποιος είναι;



με μαμά


Πρώτα γράψαμε τις λέξεις και μετά την ιστορία.

Εγώ υπαγόρευσα την ιστορία αλλά συζητήσαμε μετά πως τα σκέφτηκα όλα αυτά :).

Καλό απόγευμα και εβδομάδα! Και δύναμη!

 Κωνσταντίνος




οδηγίες για τα παραπάνω:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ  Ή  ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗ  ΓΡΑΦΗ
Αν θέλετε προτείνετε στα παιδιά να ζωγραφίζουν ...να γράφουν λεξούλες και προτάσεις...να δημιουργούν μικρές ιστορίες  με  χαρακτήρες  ένα καινούριο  γράμμα...και να τα στέλνετε στο  mail  του σχολείου  μας...έτσι ώστε να επικοινωνούν και μεταξύ τους  οι μαθητές.

1)Γράφω 10 λέξεις που αρχίζουν από τσ και στ
                                        ή              Μπ  και  ντ

2)Ζωγραφίζω δύο ήρωες που τους ονομάζω  Τσίλι και Στέλα
                                       ή                    Μπάμπη  και  Ντίνα

3)  Δημιουργώ μια ιστορία με πρωταγωνιστές τους  παραπάνω ήρωες  και χρησιμοποιώντας κάποιες από τις λέξεις που βρήκα,

4) Εικονογραφώ την ιστορία μου σε 4 ή 6 σκηνές  χωρίζοντας  τη σελίδα μου σε αντίστοιχα μέρη,

5) Διαβάζω την ιστορία μου και ηχογραφώ τη φωνή μου… για καλύτερη ανάγνωση!


η ώρα της Β τάξης

με σκίτσα 
και 
χαρούμενη διάθεση

Βασίλειος








η ώρα της Δ τάξης

Νίκος Μπ




Ο δ/ντής, λέει

Παιδιά, αν έχετε φωνή

θέλουμε τον ήχο σας,
θέλουμε τον ήχο της καθημερινότητάς σας,

χρειαζόμαστε τον χαριτωμένο ηχητικό δικό σας τρόπο!


Ψάξτε να βρείτε πώς "δένω" ζωγραφιά με ήχο!

Αν θες σε βοηθώ 
στο τηλέφωνο του σχολείου!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου